Allround planner (m/v)

Over Security Professionals:

Security Professionals is een specialist in veiligheid in de breedste zin van het woord. Onze  beveiligingsspecialisten verzorgen dagelijks diensten als: objectbeveiliging, winkelsurveillance, mobiele surveillance, beveiliging met hond, evenementenbeveiliging, persoonsbeveiliging, rechercheonderzoeken en receptiediensten.

In ons Eindhovense veiligheidscentrum ontwikkelen wij beveiligingstrainingen die aansluiten op de veranderende vraag van de markt, evenals oplossingen die zich richten op het integrale veiligheidsvraagstuk van mens, techniek en organisatie.  Hiermee zorgen wij dat onze dienstverlening anno 2017 aan de eisen voldoet en dat ook richting 2020 blijft doen.

In het afgelopen jaar groeide onze organisatie uit tot een middelgrote speler op het gebied van beveiliging en veiligheid(advies)diensten. Onze succesfactor is het merkbaar mensgericht uitvoeren van de dienstverlening. Met onze mensen maken wij het verschil.

Om onze mensen en organisatie te ondersteunen bij de planning en administratieve afhandeling van diverse werkzaamheden, zijn wij op zoek naar een:

Allround planner (m/v)

Namens Security Professionals is Driessen HRM op zoek naar een Allround planner voor 40 uur per week. Het betreft een Werving & Selectie opdracht wat inhoudt dat je direct in-dienst treedt bij Security Professionals.

Als Allround planner ben je verantwoordelijk voor de juiste kwalitatieve- en kwantitatieve invulling van de objectleiders en beveiligers op de verschillende werklocaties.

Je bent geïnteresseerd in het vak van personeelsplanner en vindt het een uitdaging om elke dag weer de juiste mensen op de juiste plek te krijgen. Je hebt gevoel voor verhoudingen en maakt gemotiveerd afwegingen. Je hebt een aanpakmentaliteit, bent proactief en denkt in oplossingen. Je houdt overzicht en hebt uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden. Het spreekt je aan om intensief samen te werken in een informele werksfeer met enthousiaste collega’s. Tenslotte ben je ook in staat zelfstandig projecten op te pakken en uit te voeren.

Wat ga je doen?

  • Het maken van planningen en continue forecasten van de benodigde capaciteit.
  • Je signaleert knelpunten op basis van de personele bezetting.
  • Het oplossen van uiteenlopende rooster- en planningsvraagstukken en afstemmen met hoofd planning, objectleiders en de beveiligers;
  • Daarnaast fungeer jij als aanspreekpunt voor het faciliteren van bedrijfskleding en de benodigde middelen;
  • Zorgen voor een optimale informatieoverdracht binnen de organisatie;
  • Naast het verzorgen van managementrapportages ben je in staat deze te analyseren en eventuele knelpunten te signaleren en communiceren naar zowel het management, objectleider als medewerkers
  • Je levert bijdrage aan een soepel verloop van interne processen;
  • (mede)ontwikkelen van innovatieve methodieken en hulpmiddelen.

Wat vragen we van jou?

  • HBO werk- en denkniveau met een relevante opleiding;
  • Een afgeronde opleiding in de richting van (personeel)planning, personeelsadministratie of vergelijkbaar is een pré;
  • Je hebt affiniteit met beveiligingsdienstverlening;
  • Goede kennis van MS Office, met name Excel;
  • Je bent in staat de juiste prioriteiten te stellen, snel te schakelen en adequaat te handelen;
  • Dat je niet (in negatieve zin) in aanraking bent geweest met politie en justitie.

Screening en een assessment maken mogelijk onderdeel uit van de selectieprocedure.

Daarnaast herken je jezelf in:

  • Je bent in staat om effectief contact te leggen met anderen;
  • Je pikt belangrijke informatie uit communicatie op, vraagt door ter verduidelijking;
  • Dienstverlenend. Je bent erop gericht anderen te ondersteunen in hun doelen;
  • Assertief. Je komt effectief voor jezelf en gemaakte afspraken op;
  • Gestructureerd. Je brengt structuur aan, voert dit door en houdt dit vast in de dagelijkse gang van zaken.

Wij bieden wij jou?

Een afwisselende baan met goede arbeidsvoorwaarden, een beleid gericht op employability (waaraan je o.a. met de planning bijdraagt) en mogelijkheden tot het volgen van opleidingen om je ambities te realiseren.

Ben je na het lezen van de voornoemde informatie enthousiast geworden? Solliciteer dan per email: e.hof@securityprofessionals.nl

Je kunt ook solliciteren per post:

Security Professionals B.V.
T.a.v. E. Hof
Parklaan 81
5613 BB Eindhoven

Wij vragen je om, in verband met de representativiteit van de functie, een pasfoto toe te voegen bij de sollicitatie. Dit is uiteraard niet verplicht.

Wil je eerst meer informatie over deze functie? Dan kun je contact opnemen met Esther Hof via 088 – 911 27 27.